مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 12:552024-01-16بين الملل

پیام دیوارنگاره میدان فلسطین چه بود که صهیونیست ها را خشمگین کرد؟


صهیونیست ها که در دریای سرخ و باب المندب اسیر عضو مقتدر جبهه مقاومت شده اند از دیوارنگاره میدان فلسطین وپیام آن مبنی بر توان بالای این جبهه به خشم آمده و به رمزگشایی از متن و تصویر پرداختند.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - مهر نوشت: به تازگی طرح دیوارنگاره میدان فلسطین با عبارت عبری همیشه دریا برای فرعون ها ناامن است! از اجدادتان بپرسید و تصویری از تهدید کشتی رژیم صهیونیستی در دریای سرخ، مورد توجه رسانه های رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

در این میان از معاون وزیر جنگ و ارتش دفاعی رژیم صهیونیستی گرفته تا خبرنگاران و برخی از شخصیت های برجسته صهیونیستی به نصب این طرح واکنش منفی نشان دادند و تلاش کردند با فرافکنی و لفاظی علیه جمهوری اسلامی ایران از اهمیت پیام دیوارنگاره بکاهند.

تلاش برای سرپوش گذاشتن بر پیام دیوارنگاره واکنش تامی رها میموف معاون امور راهبردی، امنیت منطقه ای وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در این میان توجه بسیاری از رسانه ها را به خود جلب کرد.

وی با انتشار تصویری از دیوارنگاره میدان فلسطین تهران نوشته است: ایران استعاره های خود را ترکیب می کند، تابلوهایی در تهران به زبان عبری هشدار می دهند که دریای سرخ هرگز برای فرعون ها امن نیست! با این حال، ایران به وضوح خود را به اقدامات نیابتی حوثی ها، مرتبط می کند و کشتی ها را در یکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام دیوارنگاره میدان فلسطین چه بود که صهیونیست ها را خشمگین کرد؟

پیام دیوارنگاره میدان فلسطین چه بود که صهیونیست ها را خشمگین کرد؟