مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 13:052023-12-31اجتماعي

پیش بینی سامانه بارشی زودگذر برای برخی از مناطق چهارمحال و بختیاری


معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به ورود سامانه بارشی به استان از صبح فردا، گفت: سامانه بارشی که از فردا وارد استان می شود، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به ورود سامانه بارشی به استان از صبح فردا، گفت: سامانه بارشی که از فردا وارد استان می شود، سامانه ای زودگذر با فاصله زمانی کوتاه است.

معصومه نوروزی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: سامانه بارشی از صبح روز دوشنبه از سمت مناطق جنوبی و غربی استان وارد می شود و شدت بارش ها برای مناطق کوهرنگ، غرب اردل، لردگان، خانمیرزا و کیار پیش بینی می شود.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری افزود: انتظار می رود بیشترین بارش ها برای ساعات بعدازظهر روز دوشنبه و اوایل شب اتفاق بیفتد و اواخر وقت دوشنبه سامانه استان را ترک می کند.

نوروزی بیان کرد: بارش برف و باران در برخی مناطق استان پیامد فعالیت این سامانه است که طبق پیش بینی ها بارش ها در حد متوسط خواهد بود، یعنی سامانه بارشی زودگذر با فاصله زمانی کوتاه برای استان انتظار می رود.

وی خاطرنشان کرد: فردا در هنگام بارش ها پدیده مه و کاهش دید دور از انتظار نخواهد بود که لازم است رانندگان ملاحظات را حین رانندگی در نظر بگیرند، همچنین کاهش نسبی دما برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی سامانه بارشی زودگذر برای برخی از مناطق چهارمحال و بختیاری

پیش بینی سامانه بارشی زودگذر برای برخی از مناطق چهارمحال و بختیاری