مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 13:102024-01-13اقتصادي

طراحی سیستم کنترل مرکزی خانه هوشمند برای مدیریت مصرف برق


متخصصان یکی از شرکت های فناور موفق شدند سیستم های هوشمند کنترل مرکزی موجود را از لحاظ کارایی و قیمت به چالش بکشند و ضمن بومی سازی این محصولات، - متخصصان یکی از شرکت های فناور موفق شدند سیستم های هوشمند کنترل مرکزی موجود را از لحاظ کارایی و قیمت به چالش بکشند و ضمن بومی سازی این محصولات، فضای کاری جدیدی برای متخصصان تعریف کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اسماعیل منتظری نجف آبادی، مدیرعامل این مجموعه فناور در خصوص محصولات تولیدی این شرکت و کاربرد آنها، گفت: محصولی که ما ارائه می دهیم، نوعی سیستم کنترل مرکزی خانه هوشمند است که تجهیزات را با یکدیگر تبدیل به شبکه کرده و در فرایند خانه هوشمند، مصرف را مدیریت می کند و کاهش مصرف برق را نیز در پی دارد.

وی مهمترین دستاورد این مجموعه دانش بنیان و محصول تولیدی آن را جلوگیری از خروج مقدار زیادی ارز عنوان و تصریح کرد: مجموعه ما توانست سیستم های مشابهی را که در بازار بودند، از لحاظ کارایی و قیمت به چالش بکشد و فضای کاری جدیدی برای متخصصان تعریف کند.

منتظری نجف آبادی در مورد نقطه تمایز سیستم تولیدی این شرکت با سایر محصولات مشابه، توضیح داد: نقطه تمایز ما در این است که قالب های تکراری موجود در بازار را که اکثراً یک تغییر در آنها ایجاد شده، مورد استفاده قرار ندادیم و خودمان همه چیز را از پایه طراحی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طراحی سیستم کنترل مرکزی خانه هوشمند برای مدیریت مصرف برق

طراحی سیستم کنترل مرکزی خانه هوشمند برای مدیریت مصرف برق