مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 11:002023-12-27فرهنگي

«سرنخ» به زودی روی آنتن می رود/ پیشگیری از جرم با مسابقه جنایی


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نشست خبری مسابقه «سرنخ» که به زودی فصل دوم آن از شبکه نسیم پخش می شود دیروز پنجم دی با حضور عوامل برنامه در موسسه ناجی هنر برگزار شد.

- سرنخ به زودی روی آنتن می رود/ پیشگیری از جرم با مسابقه جنایی فصل دوم مسابقه سرنخ با اجرای آریا طاهری به زودی در 50 قسمت از شبکه نسیم پخش می شود.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نشست خبری مسابقه سرنخ که به زودی فصل دوم آن از شبکه نسیم پخش می شود دیروز پنجم دی با حضور عوامل برنامه در موسسه ناجی هنر برگزار شد.

آریا طاهری مجری و تهیه کننده این برنامه ابتدا در توضیحاتی درباره تغییرات برنامه در فصل جدید عنوان کرد: تغییرات مسابقه برای فصل دوم بسیار زیاد بود.

چالش هایی هم داشتیم چراکه برنامه ما از هیچ برنامه ای کپی نشده بود و ایده شکل گیری و طراحی های آن در شبکه نسیم اتفاق افتاد.

مهدی کتیراچی کارگردان مسابقه سرنخ نیز به برخی از تغییرات اشاره و بیان کرد: بخش تعاملی داریم که از بیننده سوال می شود و درباره سرنخ های معما ها می تواند مشارکت داشته باشد.

طاهری درباره حضورش به عنوان مجری در فصل دوم بیان کرد:، چون فصل اول را طراحی می کردم، نمی توانستم هم تهیه کننده و طراح باشم و هم اجرا را بر عهده بگیرم این دلیلی بود که محمدرضا رهبری اجرا را بر عهده گرفت چون می خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«سرنخ» به زودی روی آنتن می رود/ پیشگیری از جرم با مسابقه جنایی

«سرنخ» به زودی روی آنتن می رود/ پیشگیری از جرم با مسابقه جنایی