مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 19:252024-01-09حوادث

دستگیری 3 شکارچی غیرمجاز پرندگان در «آبدانان»


فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان گفت: 3 نفر از شکارچیان غیرمجاز پرندگان دستگیر و 3 قبضه سلاح شکاری کشف شد.

- نوروز شریعتی فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان، شامگاه سه شنبه 19 دی ماه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: 3 نفر از شکارچیان غیرمجاز پرندگان دستگیر و 3 قبضه سلاح شکاری از آنها کشف شد.

وی افزود: در پی اعلام اخباری مبنی بر شکار غیرقانونی و نگهداری سلاح غیرمجاز توسط افرادی در سطح حوزه استحفاظی پاسگاه انجیره، ماموران پاسگاه بلافاصله با اقدامات پلیسی نسبت به شناسایی و پیدا کردن آنان در منطقه کوهستانی و صعب العبور میانوار اقدام و پس از هماهنگی قضایی موفق شدند شکارچیان غیرمجاز را دستگیر و به مقر انتظامی دلالت دهند.

 فرمانده انتظامی آبدانان ادامه داد: از این شکارچیان 2 قبضه سلاح غیرمجاز تک لول و 1 قبضه سلاح شکاری دو لول به همراه 44 فشنگ شکاری و 5 قطعه کبک کشف و ضبط و در این راستا پرونده تشکیل و متهمان جهت سیرمراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

شریعتی خاطرنشان کرد: به منظور حفظ محیط زیست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این زمینه مراتب را بلافاصله با تلفن 110 به پلیس گزارش نمایند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، 19 آذر ماه سال جاری نیز 4 اکیپ شکارچی غیر مجاز در آبدانان دستگیر شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 3 شکارچی غیرمجاز پرندگان در «آبدانان»

دستگیری 3 شکارچی غیرمجاز پرندگان در «آبدانان»