مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 10:002024-01-11اجتماعي

دو معدن آلاینده در تیران و کرون پلمب شد


سرپرست حفاظت محیط زیست تیران و کرون گفت: دو معدن آلاینده زیست محیطی در این شهرستان با دستور مقام قضایی پلمب شد.

- ایسنا/اصفهان سرپرست حفاظت محیط زیست تیران و کرون گفت: دو معدن آلاینده زیست محیطی در این شهرستان با دستور مقام قضایی پلمب شد.

مهدی جلال پور در گفت وگو با ایسنا با اشاره به نظارت های محیط زیست در پیشگیری از آلایندگی صنایع، اظهار کرد: پس از بررسی و انجام آزمایش های تخصصی فعالیت دو معدن شن و ماسه در تیران و کرون آلایندگی آن ها احراز شد که با ارائه گزارش به مقامات قضایی پلمپ شدند.

وی افزود: تا زمان رفع مشکل آلایندگی، این دو واحد معدنی پلمب خواهند ماند و پس از رفع چالش و بررسی کارشناسی فک پلمب انجام می شود.

سرپرست حفاظت محیط زیست تیران و کرون با بیان اینکه نظارت بر صنایع شهرک های صنعتی نیز انجام شده، خاطرنشان کرد: یک واحد آلاینده در بررسی های شناسایی شده که پس از اخطار به مالک کارخانه، فیلتر تصفیه نصب شد.

وی افزود: توجه به سردی هوا و تشدید آلایندگی هوا پایش صنایع شهرستان به صورت مستمر ادامه دارد و با بررسی ها و نظارت های دوره ای صنایع آلاینده در این خطه نداریم.

به گفته جلال پور تیران و کرون یکی از شهرستان های پاک در استان اصفهان است و برای حفظ این وضعیت نظارت و آزمایش ها به صورت دوره ای انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو معدن آلاینده در تیران و کرون پلمب شد

دو معدن آلاینده در تیران و کرون پلمب شد