موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - بازنشستگان تأمين اجتماعي - افزايش حقوق بازنشستگان - تأمين اجتماعي - باشگاه پرسپوليس - انتخابات رياست جمهوري - كانو اسپرينت - رييس كميسيون قضايي - يارانه آبان ماه - تراز گاز منفي - رييس شوراي شهر تهران - انتخابات رييس جمهوري - محمدابراهيم لاريجاني - امريه سربازي قوه قضاييه - برند لنو - طنز مهران مديري - يونس آباد - حوادث معدني - پمپ دنده اي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 16:052024-01-08سياسي

استانداری و فرمانداری به ماجرای غیبت اعضای شورای شهر اهواز ورود کند


رییس شورای شهر اهواز اعلام کرد که با توجه به عدم برگزاری جلسه شورا برای هفتمین بار، ما این موضوع را از طریق نامه نگاری با استانداری و فرمانداری پیگیری می کنیم و خواهان ورود قانونی این نهادها به ماجرا هستیم.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، سیدمحمدعلی پورموسوی رییس شورای شهر اهواز در حاشیه جلسه شورای شهر اهواز امروز اظهار داشت  دستور جلسه امروز به گونه ای تنظیم شده بود که به لوایح شهرداری پرداخته شود و موضوع برکناری شهردار اهواز جزو بندهای آخر دستور کار بود.

اما باز هم اعضا حاضر به شرکت در جلسه نشدند.

وی با بیان اینکه گردنمان در مقابل قانون از مو هم باریک تر است افزود: دیگر نمی توانیم این وضعیت را تحمل کنیم و باید به قانون عمل کنیم.

رییس شورای شهر اهواز به جلسه روز گذشته خود با استاندار خوزستان اشاره کرد و گفت: استاندار معتقد بود که این مشکل بین اعضای شورا حل و فصل خواهد شد، اما در حال حاضر راه و روشی برای حل این موضوع وجود ندارد.

وی درباره تعداد جلسات شورا که موضوع برکناری شهردار را مورد بررسی قرار می دهند، گفت: طبق قانون، جلسات شورا باید حداقل دو بار در ماه برگزار شوند و همچنین حداکثر تعداد جلسات برگزاری بر عهده رییس شورا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استانداری و فرمانداری به ماجرای غیبت اعضای شورای شهر اهواز ورود کند

استانداری و فرمانداری به ماجرای غیبت اعضای شورای شهر اهواز ورود کند