مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 19:452023-12-26بين الملل

ژنرال صهیونیست: برای تونلهای حماس هیچ راه حلی وجود ندارد


برای تونلهای حماس هیچ راه حلی وجود ندارد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، اسحاق بریک ژنرال ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی پس از شکستهای میدانی ارتش این رژیم در برابر نیروهای مقاومت فلسطین، اذعان کرد: ارتش اسراییل و تحلیلگرانش، درباره تونلها، شهرک نشینان را فریب می دهند .

بریک در این زمینه اعتراف کرد: حرفهای ارتش و تحلیلگران اسراییلی را باور نکنید.

برای تونلهای حماس هیچ راه حلی وجود ندارد .

روزنامه اسراییلی یدیعوت آحارانوت هم پیش از این گزارش داد، نیروهای حماس از عروسک برای کشاندن نیروهای اسراییلی به داخل تونل ها استفاده می کنند و به محض نزدیک شدن نظامیان به دهانه تونل ها، ورودی تونل را که در آن بمب کار گذاشته شده، منفجر می کنند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازاین روزنامه، عروسک ها به زبان عبری صحبت می کنند و نیروهای حماس آن ها را در دهانه تونل ها قرار می دهند.

این عروسک ها که به بلندگو متصل هستند و صدای آن ها را حتی در خارج از تونل ها نیز می توان شنید، صدای گریه پخش می کنند یا فریاد کمک سر می دهند و همین مسئله باعث می شود نیروهای اسراییلی گمان کنند اسرا در تونل ها قرار دارند و به آنجا بروند.

بریک در ادامه با انتشار یادداشتی در روزنامه هاآرتض تأکید کرد: بنا بر اطلاعاتی که از سربازان و افسرانی دریافت کردم که در نوار غزه می جنگند، به نتایج ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ژنرال صهیونیست: برای تونلهای حماس هیچ راه حلی وجود ندارد

ژنرال صهیونیست: برای تونلهای حماس هیچ راه حلی وجود ندارد