مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 15:402024-01-05سياسي

امام جمعه کرج: دشمنان از پاسخ کوبنده در امان نخواهند بود


امام جمعه کرج با اشاره به حادثه تروریستی کرمان گفت: دشمان بدانند که نتیجه این اقدامات خود را با ضربات سختی که برآنان وارد خواهد شد می بینند و از پاسخ کوبنده در امان نخواهند بود.

- ایسنا/البرز امام جمعه کرج با اشاره به حادثه تروریستی کرمان گفت: دشمان بدانند که نتیجه این اقدامات خود را با ضربات سختی که برآنان وارد خواهد شد می بینند و از پاسخ کوبنده در امان نخواهند بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی در خطبه های نماز جمعه 15 دی ماه کرج با بیان اینکه اقدامات تروریستی بیانگر عصبانیت دشمنان از اقدامات موثر ایران است؛ گفت: عامل تولید تکفیری ها آمریکا و صهیونیست ها هستند و با مردم ایران دشمنی دارند.

وی خاطرنشان کرد: آن ها از حضور مردم در مرقد سردار سلیمانی که عامل اضمحلال تکفیری ها و داعش بوده هم هراس دارند.

به همین دلیل تمام تلاش خود را به کار بسته اند تا ایران با دستپاچگی وارد جنگ شود اما ایران اسلامی و جبهه مقاومت هوشیارانه و با صبر عمل می کند.

امام جمعه کرج با بیان اینکه دشمان بدانند که نتیجه این اقدامات خود را با ضربات سختی که برآنان وارد خواهد شد می بینند و از پاسخ کوبنده در امان نخواهند بود؛ افزود: درماندگی رژیم غاصب آشکار شده و دشمنان کور خوانده اند اگر فکر می کنند می توانند در اراده و عزم ملت ایران اسلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه کرج: دشمنان از پاسخ کوبنده در امان نخواهند بود

امام جمعه کرج: دشمنان از پاسخ کوبنده در امان نخواهند بود