مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 11:452023-12-24فرهنگي

روایت عاشقانه های جنگ در ترانه مخاطب جوان را جذب می کند


برگزیده بیست وپنجمین کنگره شعر دفاع مقدس در بخش ترانه گفت: باید سعی کنیم روایت های عاشقانه خود را، با استفاده از دایره واژگانی که در مکالمات روزمره مورد استفاده جوانان قرار می گیرد در دل ترانه هایی که با موضوع جنگ و دفاع مقدس سروده می شوند جای دهیم.

- ایسنا/خراسان رضوی برگزیده بیست وپنجمین کنگره شعر دفاع مقدس در بخش ترانه گفت: باید سعی کنیم روایت های عاشقانه خود را، با استفاده از دایره واژگانی که در مکالمات روزمره مورد استفاده جوانان قرار می گیرد در دل ترانه هایی که با موضوع جنگ و دفاع مقدس سروده می شوند جای دهیم.

محمدرضا صبوریان در گفت وگو با ایسنا در خصوص ترانه هایی که با موضوع دفاع مقدس سروده شده و برای اجرا به خوانندگان سپرده می شود، اظهار کرد: متاسفانه در اکثر اوقات برخلاف آثار سینمایی، وقتی در زمینه شعر و ترانه قرار است اثری برای موضوع دفاع مقدس و جنگ تحمیلی سروده شود، کار رنگ و بوی سفارشی به خود می گیرد و همین باعث می شود مخاطب عام و خصوصا جوان جامعه در مواجهه نخست نسبت به آن گارد داشته باشد.

مانند اتفاقی که برای آثار حامد زمانی رخ داد و فقط طیف خاصی آن ها را گوش می کردند، در حالیکه اتفاقا آن آثار بسیار موفق و کم نظیر بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت عاشقانه های جنگ در ترانه مخاطب جوان را جذب می کند

روایت عاشقانه های جنگ در ترانه مخاطب جوان را جذب می کند