مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 19:202024-01-07سياسي

حماسه حضور در 22 بهمن بستر ساز انتخابات باشکوه است


نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: حضور گسترده و پر شور مردم در 22 بهمن ماه باعث می شود نقشه های دشمن با شسکت مواجه شود و نتواند در فرصت باقی مانده از 22 بهمن ماه تا انتخاباتبه اهداف خود دست پیدا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان امروز (هفدهم دی ماه)، در ستاد برگزاری دهه فجر که با حضور مسئولین کمیته های تخصصی ذیل ستاد در سالن اجتماعات دفتر امام جمعه بندرعباس برگزار شد، با ذکر این نکته 2 حماسه بزرگ را پیش رو داریم، اظهار کرد: حماسه 22 بهمن که هر ساله یک تجدید بیعت امت با آرمان های انقلاب اسلامی محسوب می شود جزو مهم ترین اجتماع های کشور است که مورد رصد دوست و دشمن قرار دارد.

  وی، با ذکر این نکته که حجم عظیمی از تبلیغات سوء برای نا امیدی و دل سرد کردن مردم در این روزها آغاز می شود، عنوان کرد: دشمن در تلاش است که مشارکت مردم در امور حکمرانی را کاهش دهد تا در نهایت بتواند به اهداف پلید خود دست پیدا کند.

به همین جهت در برنامه های 22 بهمن ماه و انتخابات پیش رو، دشمن تمام تلاش خود را برای کاهش مشارکت به کار خواهد گرفت.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، با ذکر این نکته که دشمن تودهنی اول را در 22 بهمن ماه دریافت خواهد کرد، بیان کرد: حضور گسترده و پر شور مردم در 22 ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماسه حضور در 22 بهمن بستر ساز انتخابات باشکوه است

حماسه حضور در 22 بهمن بستر ساز انتخابات باشکوه است