مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 21:152024-01-13اجتماعي

راه ارتباطی 80 روستای آذربایجان غربی مسدود شد


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی: در حال حاضر راه های ارتباطی 80 روستا در سطح استان به علت بارش برف و کولاک شدید مسدود اعلام شده است - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: هم اکنون به دلیل بارش برف وکولاک راه ارتباطی 80 روستای استان مسدود است.

ایرج دست نشان در گفت و گو با مهر، با توجه به انسداد برخی از محورهای روستایی خاطرنشان کرد: در حال حاضر راه های ارتباطی 80 روستا در سطح استان شامل چالدران با 40 روستا، خوی با 17 روستا، تکاب با 4 روستا، ارومیه با 4 روستا و اشنویه با 15 روستا به علت بارش برف و کولاک شدید مسدود اعلام شده است که با توجه به اولویت راهداری در باز نگه داشتن محورهای اصلی به محض اطمینان از این موضوع اقدامات بازگشایی راه های روستایی انجام خواهد شد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از بارش برف همراه با وزش باد و کولاک در محورهای مواصلاتی بویژه در مناطق مرزی و شهرهای جنوب و جنوب غربی استان خبر داد.

دست نشان گفت: با توجه به آخرین پیگیری ها از ادارات تابعه تمام راه های اصلی و فرعی باز و تردد در آن برقرار است.

وی افزود: در محورهای کوهستانی و همچنین گردنه مایین بلاغ در محور شاهین دژ تکاب، گردنه زمزیران در محور مهاباد - سردشت، محور مهاباد - بوکان (برهان)، محور خوی چالدران و همچنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه ارتباطی 80 روستای آذربایجان غربی مسدود شد

راه ارتباطی 80 روستای آذربایجان غربی مسدود شد