مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 07:552024-01-15سياسي

پرونده بیوایمپلنت کرمانشاه امسال بسته می شود؟


پروژه بیوایملپنت یکی از سه طرح صنعتی بزرگ مصوب سفر مقام معظم رهبری به کرمانشاه در سال 1390 است که حالا پس از گذشت یازده سال از کلنگ زنی اش، امید آن می رود تا پایان سال این طرح مهم به بهره برداری برسد.

- ایسنا/کرمانشاه پروژه بیوایملپنت یکی از سه طرح صنعتی بزرگ مصوب سفر مقام معظم رهبری به کرمانشاه در سال 1390 است که حالا پس از گذشت یازده سال از کلنگ زنی اش، امید آن می رود تا پایان سال این طرح مهم به بهره برداری برسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اجرای این طرح بزرگ صنعتی را سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران(ایدرو) بر عهده دارد و کلنگ آن نیز یکسال پس از تصویب، یعنی در مهرماه 1391 به زمین زده شد.

اگرچه در زمان کلنگ زنی بیوایمپلنت اعلام شد این طرح ظرف مدت چند ماه به بهره برداری می رسد، اما اکنون با گذشت بیش از یازده سال هنوز وارد مرحله تولید نشده است.

این پروژه از آن جهت حائز اهمیت است که مشابه آن در کشور کمتر وجود دارد و می تواند بخش قابل توجهی از نیاز حوزه پزشکی به بافت های سخت و نرم استخوانی در زمینه بیوایمپلنت های استخوانی، قلبی و عروقی، تاندون، لیگامان و .

را تامین کند.

بیوایملپنت در این سال ها فراز و نشیب های فراوانی را از اختلاف بین شرکا تا مشکلات مالیاتی پشت سر گذاشته و حالا امید آن می رود با رفع این موانع، امسال شاهد راه اندازی فاز اول این مجم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده بیوایمپلنت کرمانشاه امسال بسته می شود؟

پرونده بیوایمپلنت کرمانشاه امسال بسته می شود؟