مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 14:452023-12-24فرهنگي

کاروان «هفت بحرهنر» به کرمان می رود/ تجلیل از اصحاب فرهنگ و هنر


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی صندوق اعتباری هنر، در سالروز زلزله ناگوار بم و با هدف گرامیداشت یاد و نام هنرمندان این دیار داغدار، - کاروان هفت بحرهنر به کرمان می رود/ تجلیل از اصحاب فرهنگ و هنر همزمان با فرا رسیدن سالروز حادثه زلزله دلخراش بم، آیین تجلیل از اصحاب فرهنگ، هنر و فعالان قرآن و عترت این شهرستان در قالب پروژه کاروان هفت بحرهنر برگزار می شود.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی صندوق اعتباری هنر، در سالروز زلزله ناگوار بم و با هدف گرامیداشت یاد و نام هنرمندان این دیار داغدار، مراسم تجلیل از اصحاب فرهنگ و هنر بم در روز دوشنبه 4 دی 1402 با حضور مدیرعامل صندوق اعتباری، مسئولان محلی و اصحاب فرهنگ و هنر در سالن پرستو ارگ جدید بم برگزار می شود.

بر اساس برنامه ریزی انجام گرفته مقرر شده تا تمرکز حضور فقط مختص هنرمندان و نامداران تهران نباشد بلکه هنرمندان شاخص استانی، شهر ها و شهرستان های تابعه استان ها نیز همراه با خانواده های خود در این گونه مراسم ها حضور داشته باشند.

فراهم کردن زمینه دیدار و ارتباط نزدیک هنرمندان جوان با نامداران حوزه فرهنگ و هنر و معرفی شهر های خلاق و دارای ویژگی های خاص فرهنگی و هنری همراه با تکریم هنرمندان پرورش یافته در این شهر ها از جمله اهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاروان «هفت بحرهنر» به کرمان می رود/ تجلیل از اصحاب فرهنگ و هنر

کاروان «هفت بحرهنر» به کرمان می رود/ تجلیل از اصحاب فرهنگ و هنر