مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 22:412024-01-08حوادث

پایان یک آدم ربایی نافرجام در قائمشهر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، سردار حسن مفخمی شهرستانی در تشریح جزییات این خبر اظهار کرد: در پی گزارش یک فقره آدم ربایی دریکی از خیابان های شهرستان قائمشهر، بلافاصله ماموران موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل و بررسی اظهارات شاهدان عینی مشخص شد دو نفر با صورت های پوشیده، فردی را با تهدید سلاح سوار یک دستگاه خودرو کرده و از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه در بررسی های اولیه ماموران، حاکی از آن بود که آدم ربایان به دلیل یک سری اختلافات شخصی او را ربوده و متواری شده اند، تصریح کرد: در این راستا تیم رسیدگی کننده به پرونده به منظور حفظ جان گروگان، تحقیقات گسترده ای را برای دستگیری عاملان این اقدام شرارت آمیز آغاز کردند.

مفخمی اضافه کرد: سرانجام با تلاش مستمر پلیس و تحقیقات و بررسی های صورت گرفته درکمتر از 2 ساعت، گروگانگیر را در مسیر جاده شناسایی و جوان ربوده شده آزاد و عاملان اصلی این گروگانگیری طی یک عملیات غافلگیرانه، قبل از هرگونه اقدامی دستگیر شدند.

وی  با اشاره به اینکه گروگان صحیح و سالم تحویل خانواده شد، از شهروندان خواست، درصورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مانند اینکه فردی را به زور سوار خودرو می کنند مشخصات خودرو و راننده را در اسرع وق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان یک آدم ربایی نافرجام در قائمشهر

پایان یک آدم ربایی نافرجام در قائمشهر