مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 14:402024-01-13اجتماعي

آزادراه شیراز- اصفهان به 40 سامانه هوشمند حمل و نقل مجهز می شود


نخستین پروژه سیستم های هوشمند حمل و نقل به منظور ثبت تخلفات سرعت غیرمجاز رانندگان و پایش تصویری ترافیک در آزادراه شیراز-اصفهان راه اندازی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز،  علیرضا راستیار مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس با اعلام این خبر گفت: به منظور ارتقاء سطح ایمنی و کاهش تصادفات جاده ای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای نصب سامانه های کنترل هوشمند عبور و مرور در آزادراه شیراز-اصفهان را در دستور کار خود دارد که با نصب و راه اندازی این سیستم ها و کنترل سرعت و ترافیک ، ایمنی در ترافیک آزادراه ارتقا پیدا می کند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس افزود: 40سامانه هوشمند حمل و نقل جاده ای ازجمله  24 دوربین ثبت تخلف جاده ای، 10 دوربین نظارت تصویری و 6 سامانه هوشمند تردد شمار از جمله سیستم های هوشمند حمل و نقل است که در آزادراه شیراز- اصفهان احداث و به بهره برداری می رسد.

راستیار در بخش دیگری از سخنان خود گفت: این پروژه در حال طی تشریفات قانونی مناقصه می باشد و پس از فرآیند انتخاب پیمانکار و انعقاد قرارداد ، امید داریم تا خرداد 1403 این سامانه ها به بهره برداری برسند.

پایان پیام/پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادراه شیراز- اصفهان به 40 سامانه هوشمند حمل و نقل مجهز می شود

آزادراه شیراز- اصفهان به 40 سامانه هوشمند حمل و نقل مجهز می شود