مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 18:152024-01-14سياسي

یادواره سردار شهید صدرالله فنی در بهبهان برگزار می شود


با حضور اقشار مختلف مردم یادواره سردار شهید صدرالله فنی فرمانده قرارگاه رمضان و قرارگاه فجر در دوران هشت سال دفاع مقدس در بهبهان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری از بهبهان، همزمان با سالروز شهادت دهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام هادی(ع)، با حضور اقشار مختلف مردم یادواره سردار شهید صدرالله فنی فرمانده قرارگاه رمضان و قرارگاه فجر در دوران هشت سال دفاع مقدس در شهر بهبهان برگزار می شود.

این برنامه روز دوشنبه 25 دی ماه سال 1402 از ساعت 14 آغاز می شود که جمعی از خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، یادگاران و رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس و بسیجیان سلحشور در این یادواره حضور می یابند.

یادواره سردار شهید صدرالله فنی در کنار تربت پاکش واقع در در گلزار شهدای بهبهان برگزار می شود که جمعی از نیروهای لشکری و کشوری در این برنامه شرکت می کنند و یادش را گرامی می دارند.

 سردار شهید صدرالله فنی   سردار شهید صدرالله فنی فرمانده قرارگاه رمضان و قرارگاه فجر دهم مهر سال 1334 در بهبهان چشم به جهان گشود، در دورانی نوجوانی و جوانی با توجه به فضای انقلابی کشور در زمینه عقیدتی و سیاسی مطالعات گسترده ای داشت و با توجه به بینشی که به دست آورده بود در تشکیل و مدیریت تظاهرات ها علیه رژیم طاغوت نقش محوری داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادواره سردار شهید صدرالله فنی در بهبهان برگزار می شود

یادواره سردار شهید صدرالله فنی در بهبهان برگزار می شود