مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 12:052023-12-30اقتصادي

شهرک گردشگری چند هزار میلیاردی در ساوجبلاغ ایجاد می شود


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز از صدور موافقت اصولی برای یک مگاپروژه گردشگری با سرمایه گذاری 2 هزار و800 میلیارد تومان در شهرستان ساوجبلاغ البرز خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج در رحیم خاکی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان البرز، روز شنبه 9 دی 1402، گفت: حجم برآورد شده سرمایه گذاری این پروژه بیش از دو هزار و 800 میلیارد تومان است که می تواند موجب اشتغالزایی برای 550 نفر باشد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز با اشاره به اهمیت این طرح برای توسعه گردشگری استان، اظهار کرد: در همین راستا تلاش می شود تا پایان سال با پیگیری های مستمر، مقدمات صدور مجوز ساخت و ایجاد این پروژه عظیم گردشگری در البرز فراهم شود که برای این موضوع یاری و همکاری دیگر دستگاه های مرتبط را می طلبیم.

 خاکی با اشاره به اینکه تردد به حدود 15 استان غربی کشور از محورهای مواصلاتی البرز صورت می گیرد، گفت: این پروژه زمینه های مختلف گردشگری تفریحی، کشاورزی، پذیرایی، اقامتی و .

را در برمی گیرد که با توجه به نیاز استان و سیاست های کلان برای تبدیل البرز به مقصد گردشگری می تواند تأثیر بسزایی در افزایش گردشگران ورودی به البرز داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرک گردشگری چند هزار میلیاردی در ساوجبلاغ ایجاد می شود

شهرک گردشگری چند هزار میلیاردی در ساوجبلاغ ایجاد می شود