مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 23:512024-01-13سياسي

رویدادی در حمایت از محصولاتی با محوریت فلسطین


دبیر رویداد مداومت گفت این رویداد یک اقدام مستمر در حمایت از محصولات حوزه صنایع فرهنگی با محوریت فلسطین است تا هنرمندان از این طریق بتوانند صدای مظلومان فلسطین را به جهانیان برسانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاجتماعی خبرگزاری فارس، نشست رسانه ای رویداد مداومت دیپلماسی صنایع فرهنگی با رویکرد مد و لباس و هویت فلسطین ، امروز شنبه 23 دی با حضور سجاد صالحی دبیر رویداد مداومت، فاطمه الشریف تولیدکننده، مریم شیرزادیان مدرس دانشگاه الزهرا (س)، علی پژمان مدیر روابط عمومی رویداد، محمدرضا کاوه مدیر روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور و جمعی از اصحاب رسانه  برگزار شد.

سجاد صالحی دبیر رویداد مداومت گفت: نزدیک به یکصد روز از جنگ غزه و اسراییل می گذرد و اتفاقات بسیاری در این مدت رخ داد و شاهد عکس العمل های مختلفی در سطح بین الملل هستیم.

رویداد مداومت از سطح بین الملل آغاز شد و به سطح داخلی رسید.

از حدود دو ماه گذشته به نقطه ای رسیدیم که در حوزه صنایع فرهنگی اقدام نوینی انجام دهیم به همین دلیل شروع به رصد تولیدات فرهنگ در سطح بین الملل کردیم.

نتیجه کار کسب اطلاعاتی از این حوزه شد و متوجه شدیم که مجموعه های مختلفی در حوزه تولیدات فرهنگی عکس العمل ها و کنش های مختلفی را داشته اند و حوزه مد و لباس یکی از پرمخاطب ترین این مجموعه هاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویدادی در حمایت از محصولاتی با محوریت فلسطین

رویدادی در حمایت از محصولاتی با محوریت فلسطین