مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 18:402024-01-18بين الملل

پاسخ حزب الله به پیشنهاد آمریکا برای آتش بس با رژیم صهیونیستی


خبرگزاری رویترز به نقل از برخی مقام های لبنانی نوشت حزب الله پیشنهادات نماینده رییس جمهور آمریکا برای آتش بس با رژیم صهیونیستی را نپذیرفته است.

- خبرگزاری رویترز به نقل از برخی مقام های لبنانی نوشت حزب الله پیشنهادات نماینده رییس جمهور آمریکا برای آتش بس با رژیم صهیونیستی را نپذیرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، برخی مسئولان در لبنان اظهار داشتند حزب الله با پیشنهادات آموس هوکشتاین نماینده رییس جمهور آمریکا برای آتش بس در بخش شمالی فلسطین اشغالی از جمله خروج نیروهای حزب الله از مرزهای مشترک با اراضی اشغالی مخالفت کرده و تاکید کردند که این پیشنهادات غیر واقع بینانه است.

یک مقام آگاه لبنانی تایید کرد که حزب الله آماده شنیدن است و از تلاش های دیپلماتیک ایالات متحده استقبال می کند و این بیانگر تمایل این حزب برای اجتناب از یک جنگ گسترده تر است.

طی هفته های اخیر مرزهای لبنان و سرزمین های اشغالی فلسطین شاهد تبادل آتش میان حزب الله لبنان و ارتش رژیم صهیونیستی بوده است.

طی هفت روز آتش بس میان رژیم اشغالگر و مقاومت فلسطین آرامش نسبی در این منطقه حکم فرما شد، اما در پی ازسرگیری تجاوزات تل آویو به نوار غزه، حملات متقابل میان حزب الله و رژیم اشغالگر نیز بار دیگر شدت گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ حزب الله به پیشنهاد آمریکا برای آتش بس با رژیم صهیونیستی

پاسخ حزب الله به پیشنهاد آمریکا برای آتش بس با رژیم صهیونیستی