مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 19:352024-01-11سياسي

رییس جمهور معتقد به تبعیض مثبت برای جبران عقب ماندگی های کردستان است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: اعتبارات کردستان نسبت به برخی از استان ها چندین برابر شده چراکه رییس جمهور معتقد است در کردستان بایستی تبعیض مثبت قائل شوند تا عقب ماندگی مادی و توسعه کردستان جبران شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بانه، مهدی رمضانی معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان امروز پنجشنبه در جلسه تکریم و معارفه فرماندار شهرستان بانه ضمن تقدیر از خدمات فرماندار پیشین شهرستان بانه، اظهار کرد: شاخص ترین موضوعی که در این دوره فرمانداری تحقق پیدا کرد بازگشایی مرز هنگه ژال بانه بود و بازگشایی این معبر مرزی یکی از خواسته های مردم این شهرستان بود که محقق شد و مرزنشینان از مزایای این مرز برخوردار شدند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با بیان اینکه بسته شدن بازارچه موقت هنگه ژال بانه مربوط به طرف عراقی است، گفت: برای بازگشایی مجدد این بازارچه رایزنی های دیپلماتیک در سطح استانی و کشوری انجام شده و استاندار همچنان پیگیر این موضوع هستند که در آینده این بازارچه با کیفیت بهتری فعال خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: مدار پیشرفت و توسعه در دولت سیزدهم به صورت جدی عینیت پیدا کرده و با اراده جدی در مسوولین امر و همراهی مردم این راه پیشرفت همچنان ادامه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور معتقد به تبعیض مثبت برای جبران عقب ماندگی های کردستان است

رییس جمهور معتقد به تبعیض مثبت برای جبران عقب ماندگی های کردستان است