مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 14:352024-01-05سياسي

شهید سلیمانی سردمدار شهدای جبهه مقاومت است


شهید سردار سلیمانی افتخار ملت ایران و سردمدار شهدای جبهه مقاومت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرمه، حجت الاسلام محمد حسن رحمانی، امام جمعه گرمه در نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته در گرمه با گرامیداشت چهارمین سالگرد شهادت شهید سلیمانی، اظهار کرد: شهید سلیمانی سردمدار شهدای جبهه مقاومت و اسلام است و مایه افتخار ملت ایران به شمار می رود.

  وی با بیان اینکه ایران ستیزان تروریست و داعش، جنایت غیرانسانی دیگری را رقم زدند، گفت: دو انفجار تروریستی در مسیر گلستان شهدای کرمان و مزار مطهر شهید سپهبد قاسم سلیمانی، شماری از زائران و عاشقان این شهید سرافراز که قصد شرکت در چهارمین سالگرد شهادت ایشان را داشتند، را به شهادت رسانده و مجروح کردند.

امام جمعه گرمه افزود: دشمنان می دانند جمهوری اسلامی با قدرت و اطلاعاتی امنیتی که برخوردار است، انتقام این حادثه ناجوانمردانه را خواهد گرفت.

  وی با بیان اینکه انتخابات افتخار و عزت ملی است ادامه داد: یکی از مولفه های داشتن ایران قوی حضور پرشور مردم در همه عرصه های مهم در کشور است و دشمن تلاش دارد تا با کمرنگ کردن این حضور مولفه ایران ضعیف را ایجاد کند.

حجت الاسلام رحمانی تصریح کرد: حضور مردم در پای صندوق های رأی بیعت با امام و شهیدان است و موجب عزت و سربلندی نظام اسلامی و وفاداری به نظام اسلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید سلیمانی سردمدار شهدای جبهه مقاومت است

شهید سلیمانی سردمدار شهدای جبهه مقاومت است