مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 10:452023-12-27اقتصادي

بارش های زمستانه چهارمحال و بختیاری هم گویا جانی ندارند


پاییز هم گذشت و خبری از بارش های پاییزه در کشور از جمله چهارمحال وبختیاری نبود، پیش بینی هایی که حاکی از پاییز پربارش و زودتر از موعد بود و حتی برای ماه های آبان و آذر بارش هایی بالاتر از نرمال نسبت به میانگین بلند مدت پیش بینی شده بود.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری پاییز هم گذشت و خبری از بارش های پاییزه در کشور از جمله چهارمحال وبختیاری نبود، پیش بینی هایی که حاکی از پاییز پربارش و زودتر از موعد بود و حتی برای ماه های آبان و آذر بارش هایی بالاتر از نرمال نسبت به میانگین بلند مدت پیش بینی شده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با توجه به بارش هایی که در پاییز محقق نشد، چهارمحال و بختیاری سومین استان خشک کشور گزارش شد، استانی که سال هاست با پدیده ای به نام خشکسالی مواجه است.

طبق پیش بینی هایی که پیش از آغاز سال زراعی از سوی اداره کل هواشناسی استان صورت گرفته بود بارش های زمستان نسبت به بارش های پاییزی کمتر است، اکنون ابتدای دی ماه هستیم و خبری از بارش در استان نیست و دمای هوا فصل زمستان را نشان نمی دهد.

معصومه نوروزی، معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: از ابتدای سال زراعی جاری تاکنون در استان حدود 102 میلی متر یعنی 52 درصد کمبود بارش نسبت به بلندمدت وجود دارد که بارش های زمستانه این کمبود را جبرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش های زمستانه چهارمحال و بختیاری هم گویا جانی ندارند

بارش های زمستانه چهارمحال و بختیاری هم گویا جانی ندارند