مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 15:202024-01-15سياسي

ابلاغیه فضای باز سیاسی در دانشگاه ها در ایام انتخابات


از این پس در نظام رتبه بندی دانشگاه ها شاخص های فرهنگی و اجتماعی لحاظ می شود و درصد قابل توجهی از رتبه های دانشگاهی به همین حوزه تخصیص می یابد.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، عبدالحسین کلانتری صبح امروز در نشست مطبوعاتی که در محل وزارت علوم تحقیقات و فناوری برگزار شد با تشریح برنامه های فرهنگی در آستانه انتخابات افزود: سامانه فرنما جایگاه ویژه ای در حیات فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ها دارد.

وی ادامه داد: سومین کارنامه فرهنگی اجتماعی دانشگاه ها صادر شده است شاخص های رتبه بندی دانشگاه ها بر اساس سامانه فرنما بدست آمده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم افزود: هشتاد هزار فعالیت فرهنگی در سال هزار و چهارصد و دو در سامانه فرنما ثبت شده است که تصویر دقیقی از میزان فعالیت های فرهنگی، هنری، راهیان پیشرفت و کرسی های آزاداندیشی و همه حوزه ها ارائه می دهد.

وی ادامه داد: بر همین اساس حمایت نظام مند و مبتنی بر عملکردی از این مجموعه ها خواهیم داشت.

وی تأکید کرد: از این پس در نظام رتبه بندی دانشگاه ها شاخص های فرهنگی و اجتماعی لحاظ می شود و درصد قابل توجهی از رتبه های دانشگاهی به همین حوزه تخصیص می یابد.

کلانتری با اشاره به برنامه های انتخاباتی در دانشگاه ها افزود: از زمان تأکید مقام معظم رهبری به بحث انتخابات از ابتدای امسال جلسات مفصلی در مجمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغیه فضای باز سیاسی در دانشگاه ها در ایام انتخابات

ابلاغیه فضای باز سیاسی در دانشگاه ها در ایام انتخابات