مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 13:402024-01-10اقتصادي

آب دریا تا اوایل سال آینده به اصفهان می رسد


در جلسه ای در خصوص بررسی طرح های انتقال آب به ریاست معاون اول رییس جمهور گزارشی از میزان پیشرفت پروژه های انتقال آب دریای عمان و خلیج فارس به شرق و فلات مرکزی ایران ارائه و اعلام شد آب دریا تا اوائل سال آینده به اصفهان و تا پایان دولت به زاهدان می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، دکتر محمد مخبر در این جلسه با اشاره به اهمیت مسئله آب به عنوان یکی از مولفه های قدرت و حاکمیت کشورها در سالهای آینده تاکید کرد: موضوع آب تاثیر اساسی بر معیشت، رفاه و امنیت غذایی مردم دارد و با توجه به دسترسی های ایران به دریا و ساحل در شمال و جنوب کشور و ایجاد یک شبکه انتقال آب سراسری در داخل، بخش بزرگی از مسئله تنش آبی در دولت سیزدهم مرتفع خواهد شد.

در این جلسه که وزرای نیرو و صنعت، معدن و تجارت، معاون اجرایی رییس جمهور، مسئولان دستگاه های مربوطه و مدیران عامل بنگاه های بزرگ اقتصادی کشور حضور داشتند، معاون اول رییس جمهور از وزرای نیرو و صنعت، معدن و تجارت خواست تا یک طرح جامع برای انتقال آب از دریا در کشور تهیه کنند.

معاون اول رییس جمهور افزود: اقدامات دولت در راه اندازی خطوط انتقال آب از خلیج فارس و دریای عمان به فلات مرکزی و استان های پر تنش آبی به عنوان طرح ماندگار دولت سیزدهم در تمامی محافل علمی و نخبگانی کشور یاد می شود که بخش مهمی از این موفقیت و دستاو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب دریا تا اوایل سال آینده به اصفهان می رسد

آب دریا تا اوایل سال آینده به اصفهان می رسد