مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 13:452024-01-15بين الملل

هشدار دیده بان حقوق بشر اروپا-مدیترانه درباره نبود آب آشامیدنی در غزه


مدیترانه بار دیگر درباره پیامدهای حمله به غزه و به شکل خاص نسبت به کمبود آب قابل شرب در این منطقه هشدار داد و این وضعیت را یکی از اشکال کشتار جمعی توصیف کرد که رژیم صهیونیستی در حق غیرنظامیان اعمال می کند.

- دیده بان حقوق بشر اروپا-مدیترانه بار دیگر درباره پیامدهای حمله به غزه و به شکل خاص نسبت به کمبود آب قابل شرب در این منطقه هشدار داد و این وضعیت را یکی از اشکال کشتار جمعی توصیف کرد که رژیم صهیونیستی در حق غیرنظامیان اعمال می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دیده بان حقوق بشر اروپا-مدیترانه اعلام کرد، مناطق شهر غزه و شمال نوار غزه با فاجعه هولناکی ناشی از کمبود شدید منابع آب قابل شرب و ممانعت از انتقال آن به این منطقه روبه رو هستند، شرایطی که به منزله حکم اعدامی واقعی برای غیرنظامیان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشبکه خبری المیادین، این دیده بان تاکید کرد محرومیت غزه از آب به منزله جنایتی جنگی بوده و نیز یکی از اشکال کشتار جمعی است که اسراییل از هفتم اکتبر 2023 در حق غیرنظامیان ساکن نوار غزه اعمال می کند.

همچنین این دیده بان اعلام کرد به دلیل توقف ارسال بسته های آب به نوار غزه، بمباران های برنامه ریزی شده و عامدانه اسراییل علیه چاه ها و منابع آب در کنار کمبود سوخت لازم برای راه اندازی تصفیه خانه ها و شبکه های توزیع آب، تشنگی به مناطق شهر غزه و شمال ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار دیده بان حقوق بشر اروپا-مدیترانه درباره نبود آب آشامیدنی در غزه

هشدار دیده بان حقوق بشر اروپا-مدیترانه درباره نبود آب آشامیدنی در غزه