مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 14:402024-01-15سياسي

جدیدترین شبیه ساز بالگرد ارتش در بوشهر رونمایی شد


با حضور امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران از سامانه شبیه ساز بالگرد AB_212 در پایگاه دریایی ارتش بوشهر رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، دریادار حبیب الله سیاری ظهر امروز در آیین افتتاح شبیه ساز  بالگرد ارتش در بوشهر اظهار داشت: امروز در پایگاه دریایی ارتش بوشهر شبیه ساز بالگرد برای استفاده در حوزه هوانوردی افتتاح شد.

وی با بیان اینکه موضوع تربیت و آموزش و ارتقا مهارت همه کارکنانی که در این تخصص فعالیت می کنند حائز اهمیت است بویژه آموزش هوایی که بایستی از حداکثر ایمنی برخوردار باشند.

دریادار سیاری خاطرنشان کرد: پیش از این آموزش های عملی با بالگردها انجام می شد که ریسک و هزینه زیادی داشت تا بالگرد پرواز کند.

وی با بیان اینکه از سال 88 طرح مطالعاتی ساخت شبیه ساز بالگرد آغاز شده است گفت: به طور مثال شبیه ساز ناوبری در دانشگاه حضرت امام(ره) در نوشهر یکی از بهترین شبیه سازهایی است که در آنجا پیاده شده که عزیزان برای ناوبری و جداشدن و پهلوگرفتن در اسکله ها و دریانوردی در دریا در شرایط مختلف آب و هوایی تمرین می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدیدترین شبیه ساز بالگرد ارتش در بوشهر رونمایی شد

جدیدترین شبیه ساز بالگرد ارتش در بوشهر رونمایی شد