مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 13:512024-01-09سياسي

واکاوی سه چالش اساسی سمنان در یک کارگروه تازه تأسیس دانشگاهی


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با اشاره به بررسی زمینه ها برای تشکیل کارگروه استانی پیاده سازی آمایش و مدیریت طرح تحول آموزش عالی در این استان، - ایسنا/سمنان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با اشاره به بررسی زمینه ها برای تشکیل کارگروه استانی پیاده سازی آمایش و مدیریت طرح تحول آموزش عالی در این استان، توصیه کرد که بررسی و واکاوی سه چالش عمده این استان در اولویت کاری کارگروه استانی قرار گیرد.

احمد ریواده امروز (سه شنبه، 19 دی ماه) در یازدهمین جلسه شورای مدیریت آموزش عالی استان سمنان که در آن تشکیل کارگروه استانی پیاده سازی آمایش و مدیریت طرح تحول آموزش عالی بررسی شد، اظهار کرد: انتظار می رود مراکز پژوهشی و دانشگاهی برای حل مشکلات و چالش های استان به یاری دستگاه های اجرایی بشتابند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان اولویت اول کشور را علم و پژوهش دانست و بیان کرد: استفاده از علم و فناوری برای رفع نیازهای کشور و استان، امری ضروری است.

ریواده ادامه داد: برای اجرای ماموریت های دانشگاه ها نیاز به ساختار است که در حوزه مدیریت آموزش عالی، کمیسیون دانشجویی که مصوبات آن لازم الاجراست وجود دارد، ولی در حوزه منطقه ای آموزش عالی این خلأ برای اجرا وجود داشت که ایجاد این کارگروه به کمک آمده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکاوی سه چالش اساسی سمنان در یک کارگروه تازه تأسیس دانشگاهی

واکاوی سه چالش اساسی سمنان در یک کارگروه تازه تأسیس دانشگاهی