مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 11:202024-01-01اقتصادي

مشکل کمبود شیرخشک رفع شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سجاد اسماعیلی، سخنگوی سازمان غذا و دارو نهم دی ماه در برنامه صبح بخیر ایران درباره مسئله شیر خشک و وضعیت آن توضیح داد: - سخنگوی سازمان غذا و دارو با بیان اینکه در آذرماه امسال 12 میلیون و 600 هزار قوطی شیر خشک توزیع شد، گفت: دیگر مشکلی در خصوص توزیع شیر خشک نداریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سجاد اسماعیلی، سخنگوی سازمان غذا و دارو نهم دی ماه در برنامه صبح بخیر ایران درباره مسئله شیر خشک و وضعیت آن توضیح داد: در زمینه شیر خشک ابتدای سال چالش های میان دستگاهی وجود داشت که بخشی از آن به دلیل تحریم های ظالمانه دشمنان کشور بود.

خوشبختانه با پیگیری ها و تلاش های مقامات مربوطه این مشکل اواخر شهریور امسال به سرانجام رسید و اکنون با افتخار اعلام می کنیم که در آبان ماه حدود 9 میلیون عدد توزیح شیر خشک داشته ایم و این عدد در آذر ماه به 12میلیون و 600 هزار قوطی شیر خشک رسید.

سال گذشته در همین دوران 5 میلیون عدد توزیع داشتیم.

خوشبختانه گزارش هایی که می رسد نشان دهنده عدم کمبود نام های تجاری در این حوزه است.

وی ادامه داد: طی یک ماه اخیر مانور نظارتی خوبی از شرکت ها و داروخانه ها داشتیم و زمانی که بازرسان ما متوجه کمبود شیر خشک در داروخانه ها می شدند با همکاری مدیر آن داروخانه برنامه ریزی لازم بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل کمبود شیرخشک رفع شد

مشکل کمبود شیرخشک رفع شد