مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 19:202024-01-07فرهنگي

فضای تهاجمی اصحاب فرهنگ و هنر زیبنده نیست/ تسهیل در فرآیند بیمه هنرمندان


استاندار گلستان با بیان اینکه اقدامات خوبی در حوزه های مختلف عمرانی استان رخ داده است، افزود: اصحاب فرهنگ، هنر و قرآن باید اطلاعات خود را نسبت به اتفاقات رخ داده در استان کامل کنند.

- ایسنا/گلستان استاندار گلستان با بیان اینکه اقدامات خوبی در حوزه های مختلف عمرانی استان رخ داده است، افزود: اصحاب فرهنگ، هنر و قرآن باید اطلاعات خود را نسبت به اتفاقات رخ داده در استان کامل کنند.

علی محمد زنگانه عصر یک شنبه، 17 دی ماه 1402 در نشست صمیمی با اصحاب فرهنگ، هنر، فعالان قرآنی و مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد که توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد، اظهار کرد: برای هرگونه کاستی و کمبود در حوزه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی باید در ابتدا من را خطاب دهید و مسائل را از استاندار مطالبه کنید.

وی با بیان اینکه همیشه جلسه و نشست با هنرمندان و اصحاب فرهنگ، فعالان قرآنی و مساجد پربار و مبارک است، ادامه داد: آنها با من درد دل کردند ولی درد دل من را نشنیدند و این را بگویم که من حرف های زیادی دارم و نمی شود در مدت زمان کوتاه آنها را ارائه کنم و باید جلسه ای دیگر با حضور همه فعالان این حوزه ها برگزار شود تا اقدامات انجام شده را بشنوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضای تهاجمی اصحاب فرهنگ و هنر زیبنده نیست/ تسهیل در فرآیند بیمه هنرمندان

فضای تهاجمی اصحاب فرهنگ و هنر زیبنده نیست/ تسهیل در فرآیند بیمه هنرمندان