مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 18:102023-12-31بين الملل

حمله پهپادی به پایگاه آمریکا در شمال عراق


مقاومت اسلامی عراق با انتشار بیانیه ای، خبر داد که با یک پهپاد، پایگاه حریر را که محل استقرار نظامیان آمریکایی است، هدف قرار داده است.

-   مقاومت اسلامی عراق مسئولیت این حمله را بر عهده گرفت و با انتشار بیانیه ای، خبر داد که با یک پهپاد، پایگاه حریر را هدف قرار داده است و به این حملات ادامه خواهد داد.

این حملات در حمایت از ملت فلسطین و گروههای مقاومت در عراق است.

بامداد روز سه شنبه، 26 دسامبر، جنگنده های آمریکایی با نقض حاکمیت عراق به چند مقر نیروهای عراقی واقع در مرکز استان بابل عراق حمله کردند و موجب شهادت یکی از نیروهای سازمان الحشد الشعبی و مجروحیت 18 نظامی دیگر شدند.

تأکید مقاومت عراق بر ادامه حملات، در شرایطی است که از هفته های نخست نبرد طوفان الاقصی، مقاومت عراق برای حمایت از فلسطین وارد عمل شده و پایگاه های آمریکایی را در عراق و سوریه، با موشک و پهپاد هدف قرار داد به طوری که شمار این حملات به بیش از 100 عملیات فراتر رفته است مقاومت اسلامی عراق عملیات خود را به تدریج تشدید کرده تا اینکه اهداف اسراییل در ایلات مشرف بر دریای سرخ و  تأسیسات گازی کاریش در منطقه مدیترانه را با موشک هایی با برد 400 کیلومتر و پهپادهای دوربرد هدف قرار داد و نشان داد که توانایی مادی و انسانی برای ضربه زدن به هر هدفی در فلسطین اشغالی را دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله پهپادی به پایگاه آمریکا در شمال عراق

حمله پهپادی به پایگاه آمریکا در شمال عراق