مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 20:062024-01-13اقتصادي

ظرفیت مطالعه و کتابخوانی در فردیس ارتقا می یابد


عملیات اجرایی احداث دو پرژه قرائتخانه با مجموع مساحت 540 متر مربع و اعتبار 10 میلیارد و 400 میلیون تومان، در راستای توسعه سرانه های فرهنگی از جمله مطالعه و کتابخوانی در فردیس کلنگ زنی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در فردیس، کلنگ احداث دو قرائتخانه با هدف توسعه سرانه های فرهنگی شهر فردیس پیش از ظهر امروز با حضور شهردار و برخی اعضای شورای شهر در رزکان و بلوار امام رضا(ع) واقع در مناطق 1 و 2 فردیس به زمین زده شد.

  هر دو پروژه قراراست با مساحت تقریبی هر کدام 270 متر مربع و با اعتبار 5.

2 میلیارد تومان احداث شود که یکی در پارک شهدای فردیس واقع در منطقه 1 شهرداری و دیگری در در رزکان واقع در منطقه 2 شهرداری فردیس احداث می شود.

  این قرائتخانه ها، برای استفاده عموم شهروندان و ترویج فرهنگ کتابخوانی با  کتاب های الکترونیک و برگزتری کلاس های آموزشی در دسترس عموم شهروندان قرار خواهد گرفت.

  به گفته محمدرضا احمدی نژاد شهردار فردیس رویکرد توسعه سرانه ها در مدیریت شهری فردیس، طی چند روز آتی عملیات احداث دو سرای محله  با اعتبار هر کدام 8 میلیارد تومان در شهرک وحدت و شهرک راه آهن  آغاز می شود.

گفتنی است؛ شهردار فردیس در این مراسم از تصویب طرح پروژه تقاطع غیرهمسطح بلوار شهید کچویی در کمیسیون ماده 5 استاندار البرز خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت مطالعه و کتابخوانی در فردیس ارتقا می یابد

ظرفیت مطالعه و کتابخوانی در فردیس ارتقا می یابد