مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 00:352024-01-07بين الملل

آنروا: بسیاری از آوارگان غزه در خیابان ها می خوابند


آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل برای فلسطینی ها می گوید که پناهگاههای این سازمان دیگر جایی برای پذیرش آوارگان ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، آژانس کاریابی و امدادرسانی سازمان ملل برای فلسطینیان موسوم به آنروا می گوید که پناهگاههای این سازمان مملو از جمعیت است و دیگر جایی برای پناهندگان دیگر وجود ندارد.

جولیت توما مدیر ارتباطات آنروا به شبکه ای بی سی نیوز گفت که پناهگاههای ما در مناطق  پرتراکم جمعیتی هستند و نمی توانیم افراد بیشتری را بپذیریم.

وی افزود: غزه زیرساختهای غیرنظامی برای تامین چنین حجم عظیمی از آوارگان را ندارد و بسیاری از آنها اکنون در خیابانها میخوابند .

حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه که از روز هفتم اکتبر آغاز شده تا کنون علاوه بر کشتن بیش از 22 هزار نفر که یک سوم آنها کودک هستند منجر به آوارگی نزدیک به دو میلیون نفر به دلیل نبود غذا، آب سالم و خدمات درمانی  شده است.

طبق گزارش خبرگزاری آناتولی، بیش از 60 درصد زیرساختهای غیرنظامی غزه نیز یا کاملا ویران شده و یا آسیب جدی دیده است.

بسیاری از کارشناسان حقوقی بین المللی می گویند که اقدامات اسراییل در غزه جنایت جنگی یا نسل کشی است و کشورهایی مانند ترکیه و آفریقای جنوبی در تلاش هستند تا پرونده های حقوقی را در دادگاه های بین المللی مطرح کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنروا: بسیاری از آوارگان غزه در خیابان ها می خوابند

آنروا: بسیاری از آوارگان غزه در خیابان ها می خوابند