مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 11:552024-01-20اجتماعي

رییس کل دادگستری سمنان: نتایج مطلوبی برای پیشگیری از مرگ یوزها حاصل نشد


با وجود ورود قانونی دادگستری کل استان سمنان در موضوع صیانت از گونه های نادر حیات وحش شرق استان، نتایج مطلوبی در امر فنس کشی و پیشگیری از احتمال تلف شدن یوزپلنگ آسیایی حاصل نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمدجعفر عبداللهی، رییس کل دادگستری استان سمنان پیش از ظهر امروز هم زمان با هفته هوای پاک در دیدار با مدیرکل حفاظت محیط زیست این استان عملکرد این سازمان در موضوعات مهمی از جمله حفظ هوای سالم، شناسایی واحدهای تولیدی آلاینده و صیانت از گونه های حیات وحش نادر را مطالبه کرد.

وی با تبریک حلول ماه رجب گفت: روزها به برکت مناسبت های واقع شده در آن قدر و منزلت پیدا می کنند و ماه مبارک رجب فرصت مغتنمی برای بازگشت به درگاه پرمهر ذات باری تعالی با تمسک به خاندان اهل بیت (ع) است.

رییس کل دادگستری استان سمنان افزود: سه عنصر آب، خاک و هوا لازمه حیات بشر است و نمی توان با بی توجهی به این عناصر، حیات سالمی را انتظار داشت؛ بلکه تمام ارکان چرخه محیط زیست به هم وابسته و ضرورت صیانت از آن ها مهم است.

عبداللهی تصریح کرد: استان پهناور سمنان دارای اقلیم های طبیعی متنوعی است و این موهبت الهی به جاذبه های استان افزوده و باید نهادهای مسئول برای حفظ این جاذبه ها تلاش های ارزشمندی را به کار ببندند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس کل دادگستری سمنان: نتایج مطلوبی برای پیشگیری از مرگ یوزها حاصل نشد

رییس کل دادگستری سمنان: نتایج مطلوبی برای پیشگیری از مرگ یوزها حاصل نشد