مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 09:502024-01-02سياسي

قانون تبلیغات کشور به روز رسانی می شود/ زمان تبلیغات سنتی به پایان رسیده است


مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از تدوین لایحه قانون تبلیغات کشور به منظور به روز رسانی قانون تبلیغات خبر داد و افزود: - "قانون تبلیغات" کشور به روز رسانی می شود/ زمان تبلیغات "سنتی" به پایان رسیده است ایسنا/کرمانشاه مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از تدوین لایحه قانون تبلیغات کشور به منظور به روز رسانی قانون تبلیغات خبر داد و افزود: این لایحه در حال ارسال به مجلس است.

عباس محمدیان در نشست با کانون های تبیلغاتی استان کرمانشاه با بیان اینکه کانون های تبلیغاتی کشور تحت نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت دارند، گفت: متاسفانه در سالهای گذشته هیچ توجهی به این کانون ها نشده و با تصور اینکه وضع اقتصادی همه آنها خوب است، از تمام تسهیلات و معافیت های دوران کرونا محروم ماندند.

وی افزود: خوشبختانه وزیر ارشاد دولت سیزدهم نگاه ویژه ای به این حوزه دارد و در گام اول شرایط عضویت فعالان عرصه تبلیغات را در صندوق هنر فراهم کرده ایم.

وی از راه اندازی اولین کمیسیون صنعت تبلیغات با همکاری وزارت صمت هم خبر داد و افزود: این کمیسیون موظف است کسب و کارها را با تبلیغات پیوند دهد و این امر قطعا بسترساز خوبی برای رشد و توسعه فعالیت کانون ها خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانون تبلیغات کشور به روز رسانی می شود/ زمان تبلیغات سنتی به پایان رسیده است

قانون تبلیغات کشور به روز رسانی می شود/ زمان تبلیغات سنتی به پایان رسیده است