مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 12:452024-01-09فرهنگي

موسیقی اقوام ارمغان آورنده وحدت است


امیرحسین سمیعی مدیرکل دفتر موسیقی ضمن تماشای اجراهای شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران، موسیقی اقوام را فراگیرترین مولفه هویت اجتماعی دانست که در عین کثرت، - امیرحسین سمیعی مدیرکل دفتر موسیقی ضمن تماشای اجراهای شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران، موسیقی اقوام را فراگیرترین مولفه هویت اجتماعی دانست که در عین کثرت، وحدت را به ارمغان می آورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ستاد خبری شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران، امیر حسین سمیعی مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پس از تماشای اجراهای سومین شب این رویداد ملی دراین زمینه بیان کرد: موسیقی اقوام، فراگیرترین مولفه هویت اجتماعی ما است و در عین کثرت وحدت را برای ما به ارمغان می آورد.

وی افزود: موسیقی که از دیرباز در لایه های زیرین فرهنگی ما جریان داشته است همچون آداب و رسوم ما به یکدیگرمتصل هستند و از هم وام می گیرند.

مدیرکل دفتر موسیقی گفت: مردم ما با موسیقی اقوام ایران مأنوس و آشنا هستند و شاهد هستیم در این جشنواره اجرای هنرمندان بزرگ موسیقی اقوام ایران، حس وحدت و همدلی را در مردم عزیز ما تقویت کرد.

حتی برای عزیزانی که شاید اصالتا بزرگ شده منطقه ای دیگر باشند اما موسیقی لرستان را به خوبی می شناسند و یا با موسیقی جنوب آشنا هستند و سرزندگی و پویایی موسیقی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موسیقی اقوام ارمغان آورنده وحدت است

موسیقی اقوام ارمغان آورنده وحدت است