مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 10:402024-01-18اجتماعي

2 شرکت آلاینده در کاشان به صورت دائم تعطیل شدند


رییس حفاظت محیط زیست شهرستان کاشان با اشاره به صدور 161 اخطاریه زیست محیطی برای صنایع آلاینده گفت: از سه مورد پلمب صنایع آلاینده، 2 واحد صنعتی به صورت دائمی تعطیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشان، اللهیار دولتخواه، رییس حفاظت محیط زیست شهرستان کاشان در نشست با خبرنگاران، اظهار کرد: بیش از 70 درصد از آلودگی شهر کاشان مربوط به تردد خودروهای فرسوده است.

وی با بیان اینکه، از سه مورد پلمب صنایع آلاینده، 2 واحد صنعتی به صورت دائمی تعطیل شده است، افزود: پس از صدور 161 اخطاریه زیست محیطی برای صنایع آلاینده،34 پرونده برای متخلفان تشکیل شد.

دولتخواه گفت: از پایش 74 معدن در 10 ماه گذشته، یک معدن پس از گزارش بازرسان محیط زیست به دستور مرجع قضایی تعطیل شد.

رییس حفاظت محیط زیست شهرستان کاشان گفت: شهرداری باید از صدور مجوز انبوه سازی در نقاط شلوغ شهر خودداری کند، چرا که میزان آلودگی در مناطق پرترافیک بیشتر است.

وی تاکید کرد: شهرداری و پلیس راهنمایی و رانندگی می توانند در خصوص معاینه فنی و جلوگیری از تردد خودروهای قدیمی ورود کنند.

دولتخواه افزود: عوارض مربوط به آلایندگی صنایع به حساب شهرداری کاشان واریز می شود و شهرداری موظف است آن را برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی و افزایش فضای سبز هزینه کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 شرکت آلاینده در کاشان به صورت دائم تعطیل شدند

2 شرکت آلاینده در کاشان به صورت دائم تعطیل شدند