مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 18:252024-01-05سياسي

برخی متاسفانه «خانه داری» را یک نقص تلقی می کنند حال آنکه «شغل» مهم است


حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای با اشاره به نقش خانه داری و مادری زنان و اهمیت و ابعاد این امر خطیر گفت: متاسفانه چنین القاء می کنند که به واسطه مشکلات اقتصادی، - قطعا یک زن می تواند کار و تحصیل داشته باشد و باید در مسائل مختلف اجتماعی و سیاسی و اداری، نقش آفرینی کند، اما این قبیل موارد نباید سبب شود که ارزش والای خانه داری و مادری برای زنان کم ارزش جلوه کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای، طی سخنانی دیدار با جمعی از بانوان شاغل در حوزه ریاست دستگاه قضا و همسران زن کارکنان، با اشاره به حادثه تروریستی در کرمان، گفت: حادثه مسیر گلزار شهدای کرمان به دست اشقیاء و جنایتکاران رقم خورد.

ضمن تسلیت شهادت جمعی از هموطنان در این حادثه تروریستی، دعا می کنیم که شفای عاجل و کامل، شامل حال مصدومان و مجروحان این حادثه شود.

وی در ادامه ضمن اشاره به میلاد حضرت فاطمه زهرا (س)، گفت: توسل به حضرت فاطمه زهرا (س) در استجابت دعا ها نزد پروردگار متعال، نقش بسزایی دارد.

حضرت صدیقه طاهره (س) همچون پدر و همسر والا مقام خود، مصداق یک انسان کامل بودند.

همه ائمه اطهار علیهم السلام از امام حسن (ع) و امام حسین (ع) تا حضرت بقیه الله (عج)، از سلاله پاک حضرت فاطمه زهرا (س) هستند و همواره از آن بانو به عنوان یک مادر و یک زن کامل استمداد می طلبن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی متاسفانه «خانه داری» را یک نقص تلقی می کنند حال آنکه «شغل» مهم است

برخی متاسفانه «خانه داری» را یک نقص تلقی می کنند حال آنکه «شغل» مهم است