مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 14:402023-12-30سياسي

سیاست خارجی کشور دیگر به اخم و خنده برخی از کشورها وابسته نیست


ایران در حوزه سیاست خارجی دولت با توجه به سیاست های منطقه ای و استفاده از ظرفیت تعامل با جبهه در معرض تحریم دنیا و قرار گرفتن در معاهدات بین المللی وضعیت با ثباتی به دست آورده است و سیاست خارجی کشور دیگر به اخم و خنده برخی از کشورها وابسته نیست.

- ایسنا/قزوین استاندار قزوین گفت: ایران در حوزه سیاست خارجی دولت با توجه به سیاست های منطقه ای و استفاده از ظرفیت تعامل با جبهه در معرض تحریم دنیا و قرار گرفتن در معاهدات بین المللی وضعیت با ثباتی به دست آورده است و سیاست خارجی کشور دیگر به اخم و خنده برخی از کشورها وابسته نیست.

محمدمهدی اعلایی شنبه 9 دی سال جاری در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی که در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: حماسه 9 دی فرصت مناسبی برای یادآوری شأن و بصیرت ملت ایران و اعتماد مردم به نظام و تلاش در جهت ارتقاء بصیرت در بین نسل های جوان است.

وی ادامه داد: هرچند که روز 9 دی به دلیل حماسه سازی مردم در سال 88 روز بصیرت نامگذاری شده است ولی در سال های پس از این واقعه نیز مصادیق متعدد و قابل توجهی از تأثیرگذاری بصیرت ملت در تقابل با فتنه گری دشمنان نمود داشته که آخرین آن در سال گذشته رقم خورده است و دشمنان نتوانستند اهداف خود را اجرایی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاست خارجی کشور دیگر به اخم و خنده برخی از کشورها وابسته نیست

سیاست خارجی کشور دیگر به اخم و خنده برخی از کشورها وابسته نیست