مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 11:502024-01-03سياسي

همه دستگاه ها برای برگزاری با شکوه مراسم نیمه شعبان بسیج شوند


وزیر کشور با اشاره به حضور گسترده مردم از اقصی نقاط کشور در مراسم بزرگ نیمه شعبان در قم گفت: همه دستگاه ها برای برگزاری هرچه با شکوه تر نیمه شعبان و برطرف کردن مشکلات زائران بسیج شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم احمد وحیدی وزیر کشور شب گذشته در جلسه ستاد تسهیلات زائرین نیمه شعبان که در سالن جلسات مسجد مقدس جمکران برگزار شد، اظهار داشت: توفیق شد در این مسجد مقدس حاضر شده تا مشکلات و نیازمندی های شهر قم و مسجد جمکران را برای حضور بیشمار زائرین امام زمان(عج) در نیمه شعبان بررسی کنیم.

وی افزود: پیشنهاد بنده این است رفع مشکلات را به درون مسجد برده و ابتدا مشکلات زائرین را در داخل مسجد حل کنیم.

وزیر کشور تصریح کرد: تامین سرویس های بهداشتی را دستور کار خواهیم داد تا به زودی تعیین تکلیف شود، باتوجه به زمان اندکی که داریم امسال با همان سرویس های سیار پیش خواهیم برد تا برای آینده سرویس های بهداشتی دائمی ساخته و مستقر شوند.

وحیدی تاکید کرد: پذیرایی از زائرین داخل مسجد باید به شکل مناسب انجام شود، لذا متولی این موضوع نیازمندی های خود را فورا لیست کرده تا با پیگیری استاندار قم این موضوع حل شود.

وی اشاره کرد: باتوجه به درخواستی که سازمان آب و فاضلاب استان قم مبنی بر مشکلات آبرسانی در این مسجد داشتند، با حمایت وزیر نیرو حدود 6 کیلومتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه دستگاه ها برای برگزاری با شکوه مراسم نیمه شعبان بسیج شوند

همه دستگاه ها برای برگزاری با شکوه مراسم نیمه شعبان بسیج شوند