مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 16:002024-01-13سياسي

سردار رادان: به زودی کاهش چشمگیری در سرقت خواهیم داشت


فرمانده کل انتظامی کشور سردار احمدرضا رادان می گوید با راه اندازی قرارگاه مبارزه با سرقت و کنترل سارقان سابقه دار قطعاً کاهش چشمگیری در سرقت خواهیم داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، امروز شنبه 23 دی ماه 1402 فرمانده کل انتظامی کشور سردار احمدرضا رادان در مراسم تکریم و معارفه مشاور فرمانده کل انتظامی و فرمانده قرارگاه مسکن، رییس پلیس پیشگیری و فرمانده یگان های انتظامی و حفاظتی و مدیرعامل بنیاد تعاون فراجا ضمن تبریک حلول ماه رجب و میلاد امام محمد باقر(ع) اظهار داشت: خدا را شاکریم که در این لباس شأن فرماندهی و مدیریت نصیب ما و تعدادی از شما همکاران خوبم شده و باید این فرصت را غنیمت بدانیم و هرچه در توان داریم برای خدمت صادقانه به کار بگیریم.

وی افزود: در حال حاضر 2 نوع مدیریت در دستگاه های اجرایی کشور وجود دارد که اولی مبتنی بر آیین نامه ها و قوانین و مقررات صرف است و دیگری که در کنار این مناسبات باید باشد مدیریت جهادی است تا بتوان از مشکلات موجود در برخی شرایط عبور کرد.

فرمانده کل انتظامی با بیان اینکه فلسفه مدیریت جهادی می تواند ما را در بسیاری از امور موفق بدارد و در انتظامی کشور که من و شما سکان دار آن هستیم با یک عملکرد ملموس و با پشت سر گذاشتن نظامات پیچیده اداری، هدف را به تسخیر خود درمی آوریم تا در ارائه خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار رادان: به زودی کاهش چشمگیری در سرقت خواهیم داشت

سردار رادان: به زودی کاهش چشمگیری در سرقت خواهیم داشت