مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 11:252024-01-07اقتصادي

رزمایش نظارت بر بازار البرز آغاز شد


مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز با اشاره به دستور ویژه استاندار البرز در خصوص تشکیل قرارگاه نظارت بر بازار استان گفت: عملیات اجرایی طرح ویژه نظارتی از امروز و در قالب رزمایش نظارت بر بازار استان آغاز می شود.

- محمد انصاری، مدیرکل صنعت، معدن وذتجارت استان البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: 12 دستگاه نظارتی استان از جمله اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان البرز، پلیس امنیت اقتصادی و پلیس نظارت بر اماکن نیروی انتظامی، جهاد کشاورزی، تعزیرات حکومتی، استاندارد، دانشگاه علوم پزشکی، دامپزشکی، اتاق اصناف و.

، در مرکز استان و همچنین شهرستان های استان در طرح نظارتی ویژه نظارتی مشارکت خواهند داشت.

وی ادامه داد: در چارچوب این طرح، 115 تیم بازرسی در حوزه رصد تخلفات صنفی از جمله گرانفروشی فعال خواهند بود و همچنین 8 تیم بازرسی نیز در حوزه مبارزه با کالای قاچاق در سطح بازار فعالیت می کنند و برابر ضوابط قانونی تمامی اقلام کالایی قاچاق را جمع آوری و متخلفان را به دستگاه قضایی معرفی خواهند کرد.

دبیر کارگروه تنظیم بازار استان البرز گفت: از ابتدای امسال حدود 30 هزار مورد بازرسی توسط بازرسان اداره کل صمت در سطح استان انجام شده و برای 6 هزار 800 متخلف صنفی، صنعتی و خدماتی تشکیل پرونده شده و به مرجع رسیدگی کننده ارجاع شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش نظارت بر بازار البرز آغاز شد

رزمایش نظارت بر بازار البرز آغاز شد