مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 13:052024-01-14بين الملل

وقوع انفجار مهیب در پالایشگاهی در بندر حیفا


منابع خبری از وقوع انفجار در پالایشگاهی در بندر حیفا واقع در اراضی اشغالی فلسطین خبر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، منابع خبری امروز یکشنبه از وقوع انفجار مهیب در پالایشگاهی در حیفا واقع در اراضی اشغالی فلسطین خبر دادند.

مرکز آتش نشانی رژیم اسراییل این انفجار را حادثه ای عادی و داخلی قلمداد و اعلام کرد: انفجار حیفا در راکتور کرمل اولیونز به دلیل فشار زیاد هوا رخ داده و هیچ خطری به همراه نداشته است.

  برخی تحلیلگران صهیونیستی مدعی هستند که باتوجه به عدم حمله موشکی نیروهای مقاومت، حمله سایبری به زیرساخت های این پالایشگاه بیشتر محتمل است.

مالک منطقه بازان خلیج حیفا رژیم صهیونیستی به صدای بلندی شبیه به انفجاری که چندی پیش از محوطه واحدها در شهر بندری حیفا شنیده شد واکنش نشان داده و اعلام کرد: در اثر اختلال در سیستم های کنترلی و افزایش ناگهانی فشار، یکی از مخازن  دچار ترکیدگی شد که در نتیجه آن صدای انفجاری قوی انتشار یافت؛ این یک پدیده رایج است که گاهی اوقات رخ می دهد، اما علل آن هنوز در حال بررسی است.

وزارت حفاظت از محیط زیست صهیونیستها تصریح کرد: بر اساس اطلاعاتی که صبح امروز (یکشنبه) به ما ارائه شد، یک نقص در چرخه عملیاتی تاسیسات پلی اتیلن در کارخانه کائول گروه بازان رخ داد که بلافاصله چرخه متوقف شد و این نقص د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقوع انفجار مهیب در پالایشگاهی در بندر حیفا

وقوع انفجار مهیب در پالایشگاهی در بندر حیفا