مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 11:152024-01-10سياسي

افتتاح مخزن 3 هزار مترمکعبی آب در بوستان شهبد نیاکی در سال 1403


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 7، یوسف علی دهقان با اشاره به اینکه این مخزن با هدف جکع آوری آب های سطحی و آبیاری فضای سبز احداث می شود، - معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 7 از پیشرفت فیزیکی 50 درصدی عملیات احداث مخزن بتنی آب در بوستان شهید نیاکی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 7، یوسف علی دهقان با اشاره به اینکه این مخزن با هدف جکع آوری آب های سطحی و آبیاری فضای سبز احداث می شود، افزود: تا اواخر بهمن ماه عملیات احداث جداره ها و سپس سقف این مخزن به اتمام خواهد رسید و سپس وارد مرحله تست آبگیری خواهد شد.

وی تاکید کرد: پس از عملیات تست آبگیری و رفع مشکلات احتمالی این مخزن از اوایل سال 1403 وارد چرخه منطقه خواهد شد و از آب ذخیره شده در این مخزن می توان برای تقویت شبکه آبرسانی و همچنین آبیاری بوستان های فرامنطقه ای آزادگان، شهید نیاکی، باغ موزه قصر، ایستگاه پمپاژ زیر پل سیدخندان و نواحی 1، 2 و 4 استفاده کرد.

به گفته معاون شهردار منطقه 7 این پروژه به منظور گسترش زیرساخت های منطقه و ارتقای سطح مدیریت آبرسانی، با هدف جلوگیری از هدر رفتن آب چاه ها، ذخیره و تأمین آب در آبیاری فضای سبز و کاهش مصرف انرژی در شبکه آبرسانی به صورت جمع آوری و انتقال آب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح مخزن 3 هزار مترمکعبی آب در بوستان شهبد نیاکی در سال 1403

افتتاح مخزن 3 هزار مترمکعبی آب در بوستان شهبد نیاکی در سال 1403