مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 01:552023-12-30سياسي

ادیبستان «تابناک»؛ سی و پنجم


بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه ای از ویدیوها عمدتاً متکی بر گزارش ها و تحلیل ها و ویدیویی هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و.

است که تماشایش را از دست داده اید؛ - اما چو نیکو بنگرم تو از همه بالاتری هر عضوت از عضو دگر باشد بسی زیبنده ترنبود به این خوبی بشر حوری ندانم یا پری ای رشک زیبامنظران برقع ز رخ کن بر کرانگردند تا صورتگران شرمنده از صورتگری از دادخواهان بشنوی هر سو فغان هر جا رویدر بر قبای خسروی بر سر کلاه سروری ای گوهر سنگین بها عالم خریدارت چو مااما کسی داند کجا قدر گهر چون گوهری ای برده دل ها سربسر حال دلم یکره نگرتا چند باشی بی خبر از راه و رسم دلبری مژگان خونریزت عیان مردم کشست اما نهانچشمت بود با مردمان در عین مردم پروری مشتاق همچون نقش پا در رهگذارت کرد جااما تو از راه وفا هرگز به سویش نگذری   حکایت پسری به سفر دور رفته بود و ماه ها بود که از او خبری نداشتند.

بنابراین مادرش دعا می کرد که سالم به خانه بازگردد.

این زن هر روز به تعداد اعضای خانواده اش نان می پخت و همیشه یک نان اضافه هم می پخت و آن را پشت پنجره می گذاشت تا رهگذری گرسنه که از آن جا می گذشت نان را بردارد.

هر روز مردی گوژپشت از آن جا می گذشت و نان را برمی داشت و به جای آن که از او تشکر کند می گفت: هر کار پلیدی که بکنید با شما می ماند و هر کار نیکی که بکن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادیبستان «تابناک»؛ سی و پنجم

ادیبستان «تابناک»؛ سی و پنجم