مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 14:102023-12-26فرهنگي

سمنان میزبان جشنواره تئاتر منطقه ای جاده ابریشم


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان با اشاره به میزبانی سمنان در جشنواره منطقه ای تئاتر امسال گفت: جشنواره تئاتر منطقه ای جاده ابریشم، - ایسنا/سمنان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان با اشاره به میزبانی سمنان در جشنواره منطقه ای تئاتر امسال گفت: جشنواره تئاتر منطقه ای جاده ابریشم، زمینه ساز معرفی هنری استان سمنان است.

امیر کرم زاده 5 دی ماه 1402 در دیدار با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان اظهار کرد: نام گذاری جشنواره منطقه ای استان سمنان به نام جاده ابریشم، زمینه معرفی هنری این استان را در سطح کشوری فراهم کرده است که این امر می تواند در برند سازی گردشگری پایتخت جاده ابریشم ایران، خلاقانه باشد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان افزود: با توجه به حضور بیش از 300 هنرمند در این جشنواره، برنامه هایی برای بازدید از جاذبه های تاریخی و طبیعی استان سمنان و .

برنامه ریزی شده است تا در کنار برگزاری تئاتر، معرفی استان سمنان انجام شود.

کرم زاده گفت: اقدامات شایسته ای در استان سمنان از جمله انتخاب این استان به عنوان پایتخت کتاب ایران و پایتخت راه ابریشم ایران با تلاش مسئولان و همکاری مردم انجام شده است، اما لازم است تا با همکاری تمامی سازمان های دولتی، خصوصی، مردم نه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سمنان میزبان جشنواره تئاتر منطقه ای جاده ابریشم

سمنان میزبان جشنواره تئاتر منطقه ای جاده ابریشم