مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 12:302023-12-24اقتصادي

19 هکتار از اراضی ملی و دولتی در جزیره قشم رفع تصرف شد


رییس کل دادگستری استان هرمزگان از رفع تصرف 19 هکتار از اراضی ملی و دولتی در جزیره قشم خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مجتبی قهرمانی رییس کل دادگستری هرمزگان امروز  از رفع تصرف حدود 190 هزار متر مربع از اراضی ملی و دولتی در مناطق مختلف جزیره قشم خبر داد و با اشاره به تخریب مستحدثات غیرمجاز در این اراضی، اظهار کرد: این ساخت و ساز های غیرقانونی شامل دیوارچینی، پی سنگی و سد و بند خاکی بوده است.

  وی ارزش تقریبی اراضی اعاده شده را 503 میلیارد و 408 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: این رفع تصرفات پس از سپری شدن مراحل قانونی و انجام استعلامات مورد نیاز از مراجع ذی ربط به دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قشم و توسط یگان حفاظت از اراضی ملی و دولتی سازمان منطقه آزاد با همکاری فراجا در یک ماه اخیر به مرحله اجرا درآمده است.

  رییس دادگستری استان هرمزگان در ادامه تصریح کرد: پرونده های مربوط به تصرفات غیرقانونی اراضی ملی و دولتی مطرح و تشکیل شده در مراجع قضایی استان هرمزگان، با جدیت و سرعت رسیدگی می شوند و این موضوع به صورت ویژه در دستور کار دادگستری استان قرار دارد.

  قهرمانی تأکید کرد: مشارکت و هم افزایی تمامی دستگاه ها و اطلاع رسانی عمومی امکان برخورد سریع و به موقع با متصرفان غیر قانونی و جلوگیری از تعدی به اراضی ملی و عر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

19 هکتار از اراضی ملی و دولتی در جزیره قشم رفع تصرف شد

19 هکتار از اراضی ملی و دولتی در جزیره قشم رفع تصرف شد