مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 دی 1402 ساعت 17:102024-01-04سياسي

مقاومت باعث گستردگی عدل و رحمت می شود


نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مقاومت باعث گستردگی عدل و رحمت می شود، گفت: مقام معظم رهبری پرچم دفاع از مرزها را به حاج قاسم سپردند و این شهید نیز به نحو احسن در این زمینه تلاش کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، آیت الله رضا رمضانی نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری امروز پنجشنبه در مراسم سالگرد شهادت سردار سلیمانی که با حضور جمعی از معلمان و جامعه فرهنگیان در رشت برگزار شد، با تسلیت شهادت تعداد زیادی از مردم در حادثه تروریستی کرمان اظهار کرد: این حادثه غم انگیز، قلوب ملت ایران اسلامی را جریحه دار کرده است.

  وی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و کشتار زنان و کودکان بی گناه افزود: با مشخص شدن چهره واقعی و جنایات رژیم صهیونیستی، این رژیم منحوس در دنیا روز به روز منفورتر می شود.

  نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه غزه به عنوان یک زندان بین المللی در دنیا مطرح شده است، گفت: در برابر کسانی که به بشریت ظلم و استعمار می کنند باید ایستادگی کرد.

  رمضانی با اشاره به اینکه دانش آموزان امانت هستند و بسته تربیتی آموزشی باید به گونه ای تدوین شود که خروجی آن معرفی دانش آموز در طراز انقلاب اسلامی باشد، بیان کرد: بی مهری نسبت به این نسل، نادرست و توجه به ظرفیت هایی که دانش آم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقاومت باعث گستردگی عدل و رحمت می شود

مقاومت باعث گستردگی عدل و رحمت می شود