مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 14:402024-01-13سياسي

رییس سازمان اوقاف: باید در کوی و برزن ما پرچم قرآن برافراشته شود


رییس سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: باید در کوی و برزن ما پرچم قرآن برافراشته شود، زیرا قرآن کلام الله مجید است و مانند خداوند فضیلت دارد و هدایت گر و نور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی خاموشی، در آیین اختتامیه چهل وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش معارف قرآن کریم، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه که امروز، 23 دی ماه در سالن اجتماعات آستان مقدس امامزاده شاه سیدعلی(ع) در قم برگزار شد، بیان کرد: انقلاب اسلامی که برپا شد یک شعار برپایی حکومت براساس دین اسلام را همراه خود آورد و این گونه حکومت اسلامی به فرمان امام(ره) تشکیل شد.

وی با اشاره به اینکه قدرت پیدا کردن انقلابیون در جهان معاصر را در این چهار دهه انقلاب اسلامی شاهد بودیم، افزود: مفاهیم انقلاب عمیق است و با مطالعه آن به معارف الهی دسترسی پیدا می کنیم.

خاموشی اظهار کرد: خداوند در قرآن کریم فرموده است: کسانی که راه حق نمی روند با رسانه هایشان به دنبال خاموش کردن نور خداوند هستند ؛ یکی از این گروه های باطل رژیم کودک کش اسراییلی است که رهبر معظم انقلاب نماد مبارزه با رژیم صهیونیستی را بر گردن دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان اوقاف: باید در کوی و برزن ما پرچم قرآن برافراشته شود

رییس سازمان اوقاف: باید در کوی و برزن ما پرچم قرآن برافراشته شود