مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 18:302024-01-05سياسي

اعلام انزجار مردم سراسر کشور از طراحان و عاملان حادثه تروریستی کرمان


در پی حادثه تروریستی چند روز گذشته در کرمان و شهادت نزدیک به 90 نفر از هموطنان شرکت کننده در مراسم چهارمین سالگرد شهید سردار قاسم سلیمانی، مردم سراسر کشور امروز 15 دی همزمان با تشییع و خاکسپاری شهدا در کرمان بعد از اقامه نماز جمعه با شرکت در راهپیمایی خشم .

- در پی حادثه تروریستی چند روز گذشته در کرمان و شهادت نزدیک به 90 نفر از هموطنان شرکت کننده در مراسم چهارمین سالگرد شهید سردار قاسم سلیمانی، مردم سراسر کشور امروز 15 دی همزمان با تشییع و خاکسپاری شهدا در کرمان بعد از اقامه نماز جمعه با شرکت در راهپیمایی خشم و انزجار خود را از طراحان و عاملان این جنایت اعلام کردند.

راهپیمایی مردم تبریز در محکومیت جنایت تروریستی کرمان نمازگزاران تبریزی پس از اقامه نماز جمعه با حضور در راهپیمایی، جنایت تروریستی در کرمان را محکوم کردند.

نمازگزاران تبریزی امروز، 15 دی، پس از اقامه نماز جمعه از مقابل مصلی امام خمینی(ره) تا میدان ساعت با محکوم کردن جنایات تروریستی کرمان راهپیمایی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مردم تبریز در این راهپیمایی با در دست داشتن تصاویری از امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب و سردار سلیمانی با مشت های گره کرده، فریاد الله اکبر، لا اله الا الله، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، مرگ بر ضد ولایت فقیه را سر دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام انزجار مردم سراسر کشور از طراحان و عاملان حادثه تروریستی کرمان

اعلام انزجار مردم سراسر کشور از طراحان و عاملان حادثه تروریستی کرمان